Contact
Reclamație / Încetare contract
Reclamație / Încetare contract
Pe link-ul de mai jos veți găsi un formular de reclamație. Formularul completat, împreună cu o copie a facturii, vă rugăm să le atașați la coletul de bunuri și să lipiți eticheta cu adresa destinației.
Formular pentru reclamație Electronic-star
Ati primit un produs deteriorat?
COLET DETERIORAT
In cazul in care observati ca este deteriorat coletul care v-a fost livrat preluati-l doar pe baza de ”proces verbal de constatare!” Apoi, contactati departamentul de reclamatii a serviciului de curierat (datele de contact mai jos) iar ei va vor ajuta sa solutionati reclamatia. Ca date de identificare, va rugam sa pregatiti numarul coletului dvs., care poate fi gasit pe cutie sub codul de bare sau dupa ce va conectati aici: metaapp
PRODUS DETERIORAT
Daca pachetul nu prezinta semne ca este deteriorat, dar dupa deschidere observati ca este deteriorate produsul, aveti 48 de ore sa raportati daunele la serviciul de curierat sau direct la electronic-star. Nu acceptam acest tip de reclamatie dupa 48 de ore. Va multumim pentru intelegere.
CONTACT PENTRU FIRMA DE CURIERAT
Fan Courier
Fan Courier
021 9336
international@fancourier.ro
Ajuta
Ajuta
Pentru informații suplimentare vă rugăm să vizitați secțiunea „Întrebări frecvente
Întrebări frecvente
Telefon
Vă ajutăm cu drag
031 710 6120 *
Luni - Vineri de la 08:00 do 18:00
*Apelul este taxat conform tarifelor operatorului de rețea fixă.
Partenerii de afaceri
Exclusiv pentru partenerii de afaceri
Per E-Mail an:
b2b@go-bbg.com