ÎNTREBĂRI FRECVENTE

  • Comandă
  • Cum plasez comanda pe firmă?
  • Plata și costurile
  • Expedierea și livrarea
  • Returnarea bunurilor
  • Produse

CUM VĂ CONTACTĂM ÎN CAZUL ÎN CARE AVEM ÎNTREBĂRI?

Așteptăm cu nerăbdare să vă răspundem la toate întrebările dumneavoastră. Puteți să ne sunați la numărul de telefon 031 710 6120 întotdeauna de luni până vineri între orele 08:00 - 18:00 sau să ne scrieți la: [email protected]

CUM TREBUIE SĂ PLASEZ O COMANDĂ?

Pentru înregistrarea unei comenzi online, aveți nevoie de o adresa de e-mail valabilă. Pe adresa de e-mail pe care o înregistrați la înscriere vi se vor furniza informațiile de confirmare și urmărire a comenzii, precum și factura pentru comanda dvs. De asemenea, puteți să faceți cumpărături în magazinul nostru fără înregistrare.

CUM ÎNREGISTREZ O COMANDA?

  • Găsiți produsul dorit
  • Faceți clic pe butonul "Puneți în coș"
  • În pasul următor, faceți clic pe "Plătiți"
  • Selectați o metodă de plată și confirmați cu "Pasul următor"
  • În ultima etapă, verificați informațiile furnizate și faceți clic pe butonul „Confirmați comanda“. PTocmai ați terminat comanda, pe care o primiți și prin e-mail.
  • POT ANULA O COMANDĂ?

    Dacă nu ați trimis încă o un email de expediere a coletului, puteți să anulați comanda. Trebuie doar să ne contactați prin e-mail sau prin telefon.

    LA CE SĂ FIU ATENT ATUNCI CÂND PLASEZ O COMANDĂ?

    Fiți atenți la adresa corectă de facturare și de livrare. De asemenea, când scrieți adresa dvs. de e-mail, verificați erorile de scriere. În caz contrar, informații importante despre comanda dvs. nu vă pot fi livrate. Pentru a trimite colete, avem nevoie de numărul dvs. de telefon, astfel încât să vă putem contacta mai rapid dacă este necesar. Livrarea coletului este efectuată numai după primirea confirmării de plată sau de plată de către terțul furnizor de servicii (plata în avans, PayPal). Când plătiți la livrare (ramburs), veți suporta costuri suplimentare care vor fi percepute pentru procesul de achiziție.

    COLETUL MEU A FOST EXPEDIAT?

    După trimiterea coletului, veți primi un e-mail de confirmare cu un link de urmărire. De asemenea, puteți vedea starea livrării în contul de utilizator din secțiunea "Comenzile mele".

    CUM ÎMI FAC UN CONT DE UTILIZATOR?

    Deplasați mouse-ul peste "Logare" în colțul din dreapta sus al paginii web și faceți clic pe "Înregistrare gratuită".

    CUM MĂ CONECTEZ LA CONTUL MEU?

    Deplasați mouse-ul peste "Logare" în colțul din dreapta sus al paginii web și faceți clic pe "Sunteți deja clientul nostru? Conectați-vă acum.”".

    GESTIONAREA CONTULUI DE UTILIZATOR

    Puteți efectua următoarele modificări în contul dvs. de utilizator:

    • Informațiile mele: schimbați adresa, schimbați parola
    • Comenzile mele: vizualizați și gestionați comenzile curente și completate
    • Contact: bunuri returnate, stare livrare, ajutor, e-mail, telefon, contact de afaceri
    • Deconectare

    Aveți nevoie de factură pe firmă?

    În cazul în care aveți nevoie de o factură pe persoană juridică, adică pe firmă, puteți completa datele firmei în formularul de comandă.

    Adăugați bunurile în cosul de cumpărături și creați un cont nou bifând rubrica Client nou. Dacă sunteți conectat ca și persoană fizică, nu veți putea vedea această opțiune. În acest caz deconectați-vă de la contul personal și creați un cont nou cu datele firmei (este necesar să creați un cont nou la fiecare achiziție pe persoană juridică).



    Mai departe completați datele solicitate în formular și bifați (sub căsuța cu nr. de telefon) căsuța Doresc să completez datele companiei.



    Dacă sunteți firmă NEPLĂTITOARE de TVA, completați CUI/CIF-ul, nr. reg. comerțului, bifați căsuța cu acceptarea temenilor și condițiilor generale și protecția datelor cu caracter personal. Dacă adresa de livrare nu este diferită față de cea de facturare, continuați la următorul pas unde puteți alege modalitatea de plată și finalizați comanda. Dacă adresa de livrare este diferită față de cea de facturare, bifați căsuța Adresa de livrare este diferită față de adresa de facturare și completați datele livrării. Bifați căsuța cu acceptarea temenilor și condițiilor generale și protecția datelor cu caracter personal, mergeți la următorul pas unde puteți alege modalitatea de plată și finalizați comanda.

    Dacă sunteți firmă PLĂTITOARE de TVA, bifați căsuța Firmă plătitoare de TVA . Achiziția dvs. este intracomunitară facturată de firma din Germania. Verificați datele firmei, corectați-le dacă este necesar. Vă rugăm să rețineți că, în conformitate cu politica companiei, nu se pot face modificări sau ajustări după emiterea facturii. Înțelegem că acest lucru vă poate provoca neplăceri. Vă rugăm să acceptați scuzele noastre sincere.

    De asemenea dorim să Vă înștiințăm că în cazul firmelor plătitoare de TVA nu este posibil să livrăm bunurile la altă adresă decât cea a sediului (cea care apare înregistrată în Comisia Europeană - VIES).



    Dacă aveți nevoie de asistența noastră, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon afișat pe pagina noastră web.

    PLATA CU CARDUL

    La plata cu cardul online, introduceți informațiile privind cardul, inclusiv numărul de pe card de 16 caractere, valabilitatea și numărul de control din trei cifre de pe spatele cardului.

    PLATA PRIN TRANSFER BANCAR

    După achitarea plății prin transfer bancar, veți primi pe adresa de e-mail confirmarea plății, abia după ce banii vor apărea în contul nostru bancar. Detaliile bancare și scopul utilizării sunt enumerate în confirmare. Vă rugăm să rețineți că factura proformă nu se trimite automat pe adresa dvs. de e-mail, din această cauză, dacă aveți nevoie de ea, vă rugăm să contactați departamentul de suport.

    Detalii banca Berlin Brands Group a.s.

    Detinator cont:
    Berlin Brands Group a.s.
    Banca:
    UNICREDIT ROMÂNIA
    IBAN:
    RO31 BACX 0000 0010 0136 5000
    BIC::
    BACXROBU

    RAMBURS

    Veți plăti bunurile în numerar direct la curier. Vă rugăm să rețineți că se percepe o taxă de plată la livrare în valoare de 10 RON.

    PLATA CARDULUI ESTE SIGURĂ?

    Detaliile cardului de credit sunt transferate prin SSL criptate de către unul dintre serverele noastre de securitate. Acest standard de securitate ridicat vă protejează datele împotriva utilizării incorecte.

    DIN CE ESTE FORMTAT PREȚUL PRODUSULUI?

    TVA 19%, costurile de transport și prețul de catalog al produsului.

    CUM APLIC UN CUPON DE REDUCERE?

    Aplicați un cupon de reducere direct în coșul de cumpărături, precum și în toate etapele care conduc la confirmarea comenzii.

    • Cupoanele sunt valabile numai pentru valoarea bunurilor, fără cheltuieli de transport.
    • Cupoanele pot include restricții, cum ar fi valoarea minimă pentru comandă, valabilitate pentru grupurile de produse specifice sau date fixe.

    De obicei livrăm comenzile în termenul standard de 6-8 zile lucrătoare de la data în care ați primit confirmarea comenzii (la plata prin transfer bancar pe baza facturii proforme se adaugă la termenul de livrare standard +1-2 zile lucrătoare) cu firma de curierat FAN COURIER.

    Termenul de livrare este menționat pe pagina de profil a produsului selectat, acesta poate varia în funcție de dimensiunea și greutatea bunului, dar mai ales de depozitul din care este expediat produsul.

    Coletele expediate din depozitul Kamp Lintford (Germania) au termenul de livrare standard, iar coletele expediate din depozitul Senec (Slovacia) au termenul de livrare mai scurt.

    Produsele care NU sunt marcate cu eticheta nu pot fi livrate într-un termen mai scurt în niciun fel, astfel nu este posibil să plătiți vreo taxă în plus ca să putem livra produsul într-un timp mai scurt.


    Termenul de livrare


    Modul de expediere Termenul de livrare Drumul coletului
    Livrare standard (până în 30 kg) 6-8 zile lucrătoare * Puteți vizualiza drumul parcurs de coletul dvs. din Germania aici
    Livrare standard (peste 30 kg) 10-12 zile lucrătoare*
    Livrare mai scurtă ** (până în 30 kg) 3-4 zile lucrătoare* Puteți vizualiza drumul parcurs de coletul dvs. din Slovacia aici
    Livrare mai scurtă ** (peste 30 kg) 5-6 zile lucrătoare*

    *zile lucrătoare: de LUNI până VINERI
    **puteți recunoaște produsele livrate într-un timp mai scurt datorită etichetei


    Puteți verifica oricând starea comenzii dvs. aici sau puteți contacta serviciul nostru pentru clienți, sau puteți contacta serviciul pentru clienți al firmei de curierat FAN COURIER dacă dețineți nr. de urmărire al coletului.
    Nu putem schimba furnizorul de servicii de transport din motive logistice.

    CUM POT RETURNA BUNURILE COMANDATE?

    Dacă sunteți în perioada de 14 zile din data în care ați comandat bunurile, puteți să le returnați fără nici un motiv.

    Dacă numărul facturii începe cu 4000 (de exemplu 4000123456), continuați aici:

    Formular pentru

    Dacă numărul facturii începe cu anul acutual (de exemplu 2022-1234567), continuați aici:

    Formular pentru
    După finalizarea formularului online, veți primi fișierele cu adresa de retur. Aceste fișiere trebuie listate. Primul fișier trebuie lipit pe cutie, al doilea trebuie introdus în cutie. Bunurile trebuie împachetate în cutia originală. Asigurați-vă că bunurile comandate sunt ambalate corespunzător. Includeți în colet accesoriile primite cu produsele comandate. Dezlipiți sau acoperiți codurile de bare de la livrare.

    Contactați firma de curierat, plătiți transportul și trimiteți-ne pe adresa de e-mail nr. de AWB primit de la firma de curierat. Vă rugăm să furnizați un număr de telefon valid la expedierea coletului.

    CUM POT RECLAMA BUNURILE COMANDATE

    • Completați formularul online din secțiunea Informații - Reclamație/Încetare contract
    • Bunurile trebuie ambalate într-o cutie, altfel curierii vor refuza ridicarea acestora (recomandăm cutiile originale)
    • Bunurile pot fi expediate doar prin intermediul unei firme de curierat. Nu trimiteți bunurile prin poștă.
    • Dacă Vă aflați în garanție contactați departamentul de suport ca să poată solicita ridicarea bunurilor.
    • Odată ajuns la adresa depozitului din străinătate, bunurile vor fi verificate de tehnicienii noștri și sesizarea dvs. va fi soluționată.

    AM TRIMIS ÎNAPOI BUNURILE CÂND PRIMESC BANII?

    Puteți trimite bunurile înapoi fără nici un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea lor. Completați formularul online din secțiunea Informații – Reclamații/Încetare contract și urmați pașii din el. Bunurile trebuie împachetate în cutia originală. Includeți în colet accesoriile primite cu produsele comandate. Contactați firma de curierat, plătiți transportul și trimiteți-ne pe adresa de e-mail nr. de AWB primit de la firma de curierat. La primirea bunurilor vom verifica dacă produsele sunt complete, intacte, funcționale și în ambalajul original. Dacă totul este în regulă, banii vor fi returnați pe contul dvs. în cel mai scurt timp posibil.

    DETERIORAT LA TRANSPORT

    La primirea bunurilor verificați exteriorul cutiilor în prezența curierului. Dacă observați urme de uzură pe cutia produselor, solicitați curierului să completeze formularul de plângere/procesul verbal de constatare. Cu acest formular putem solicita despăgubiri pentru orice daune la compania de transport. În cazul în care cutiile bunurilor sunt grav avariate, vă rugăm să refuzați coletul și să contactați departamentul nostru de suport la nr. de telefon 031 710 6120 . Aceștia vă vor ajuta cu refacerea comenzii sau cu returnarea sumei de bani plătite online cu cardul sau prin transfer bancar.

    Vă rugăm să rețineți că, dacă raportați coletele deteriorate după 48 de ore, soluționarea va fi mai complicată sau nerealizabilă. Prin urmare, vă rugăm să raportați orice daune cât mai repede.

    Mai jos în secțiunea „Ați primit un produs deteriorat” sunt explicați pașii care trebuie urmați, dacă ați obținut bunuri deteriorate.


    CUTIE DETERIORATĂ

    În cazul in care la livrarea comenzii observați că exteriroul cutiei este deteriorat, preluati comanda doar pe baza formularului: ”Proces verbal de constatare”. Acesta trebuie solicitat la curierul care livrează comanda. Ca date de autentificare, pregătiți numărul coletului, care poate fi găsit pe cutie, sub codul de bare. Contactați departamentul de reclamații al firmei de curierat (mai jos puteți găsi nr. de telefon al firmei de curierat Fan Courier) pentru a soluționa sesizarea dumneavoastră.

    PRODUS DETERIORAT

    Dacă pachetul nu a prezentat urme de deteriorare la livrare, dar după deschiderea cutiei ați întâmpinat probleme la produsul achiziționat (produs lovit/îndoit/zgâriat/nefuncțional), aveți 48 de ore la dispoziție ca să ne raportați problema întâmpinată. Pregătiți câteva poze cu produsul primit și cu cutia acestuia din interior și exterior.

    Completați formularul de sesizare online din secțiunea Informații – Reclemație/Încetare contract. Autentificarea se face cu ajutorul numărului de factură fiscală și cu ajutorul numărului de client. Bifați cantitatea produselor pe care le reclamați, solicitați înlocuirea produsului sau returnarea sumei de bani; la motivul sesizării este importanta să alegeți opțiunea „Deteriorat în timpul transportului”. Această opțiune se afișează după confirmarea livrării și este disponibilă doar 48h. Adăugați fotografiile solicitate și finalizați sesizarea. Dacă sesizarea dvs. a fost completată corect, atunci va apărea în sistemul nostru și unul din reprezentanții noștri vă va contacta pe adresa de e-mail.

    Vă rugăm să rețineți că, nu acceptăm acest tip de sesizări după 48 de ore. Vă mulțumim pentru înțelegere.

    CONTACT PENTRU FIRMA DE CURIERAT

    Fan Courier
    Fan Courier
    021 9336
    [email protected].ro

    VINDEȚI PIESE DE SCHIMB?

    În cazul în care o parte a produsului lipsește la livrare sau nu mai funcționează corect și aveți o garanție de 3 ani, avem opțiunea de a vă trimite piesa de schimb necesară.

    Contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vor ajuta cu mare drag.

    Logare
    Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
    Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe
    Logare
    Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
    Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe