Greutăți corp

Alege
Filtrează după
29 Rezultate pentru "Greutăți corp"
Se filtrează și sortare

Greutăți corp

Construirea mușchilor nu necesită neapărat echipamente scumpe, antrenamente cu greutăți sau vizite frecvente la sala de sport. Forța musculară și funcțională poate fi dezvoltată prin exerciții adecvate care imită gama reală de mișcare a diferitelor grupe musculare din corp. Multe dintre aceste exerciții pot fi efectuate cu propria greutate corporală sau cu un expander sau gantere. Atâta timp cât faceți corect exercițiile de greutate corporală, puteți transpira mult într-un timp scurt.

Diferite tipuri de antrenament cu greutate corporală

Numeroase exerciții compuse sunt folosite atunci când vă antrenați cu propria greutate. În acest fel, mai multe grupe musculare pot fi antrenate în același timp, în timp ce antrenamentul clasic cu greutăți cu gantere implică în principal exerciții izolate.

Exercițiile tipice pentru antrenamentul cu propria greutate sunt:

  • Plank: Exercițiu excelent pentru a îmbunătăți tensiunea corpului și pentru a întări mușchii abdominali.
  • Ghemuituri: ghemuiturile întăresc coapsele și fesele.
  • Scăderi: În mod ideal, scufundările ar trebui să fie efectuate cu un scaun sau un suport similar. Îți antrenezi tricepsul și partea inferioară a pieptului.
  • Șezutul: niciun antrenament cu propria greutate nu ar trebui să se facă fără abdomene pentru întărirea mușchilor abdominali.
  • Flotări: flotările antrenează în primul rând pieptul, spatele și tricepsul.

Pentru ce se folosește antrenamentul cu greutate corporală?

Antrenamentul cu greutăți corporale este folosit pentru a face antrenamentul ușor, oriunde și oricând. Mai ales în deplasare, oferă o modalitate plăcută de a nu vă întrerupe antrenamentul normal.

Sfaturi pentru antrenamentul cu propria greutate

Dacă doriți să obțineți maximum de antrenament cu propria greutate, puteți folosi diverse ajutoare. Printre acestea se numără:

  • Mânere pentru push-up: mânere speciale pentru a efectua flotări în mod corect. De asemenea, mânerele fac mai confortabilă efectuarea diferitelor variante de flotări.

  • Inele de gimnastică Comp Rings: setul de inele de gimnastică este ideal pentru tracțiuni, dip-uri sau muscle-up-uri. Promovează un antrenament eficient al părții superioare a corpului și întărește mușchii din mijlocul corpului. Instabilitatea cercurilor este mai dificilă pentru mușchi decât un mediu static.

  • Vesta cu greutăți Monstervest: Vesta cu greutăți de 30 kg susține antrenamentul de forță și rezistență. Acestea sunt încărcate cu treizeci de greutăți metalice care pot fi îndepărtate individual. În acest fel, se poate obține o rezistență mai mare treptat, prin creșterea regulată a greutății vestei. Vesta poate fi adaptată individual la diferite forme ale corpului.

  • Suport pentru ghidon Suport pentru dip-uri: cu ajutorul suportului multifuncțional puteți efectua mai multe exerciții în același timp. Este potrivit pentru flotări, ridicări de picioare și exerciții conexe. De asemenea, este integrat și un antrenor cu curele de suspensie, ceea ce face ca acest echipament să fie indispensabil atunci când vă antrenați cu propria greutate.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Ce sunt greutățile corporale?

Acest termen se referă la antrenamentul cu greutatea propriului corp. În acest exercițiu, în loc de gantere sau echipamente, se folosește greutatea propriului corp.

De ce aveți nevoie pentru a vă antrena cu propria greutate?

Nu e prea mult! Aveți nevoie de haine de sport și, eventual, de o saltea. Pentru unele exerciții, puteți folosi expansoare sau gantere pentru a le face mai intense.

Care sunt beneficiile antrenamentului cu greutate corporală?

Instruirea se poate face oricând și oriunde. Nu există costuri de studio sau de echipament. Antrenamentul întărește mușchii profunzi și îmbunătățește tensiunea și postura corpului.

Este eficient antrenamentul cu propria mea greutate corporală?

Exercițiile fizice cu propria greutate ard la fel de multe calorii ca și alergarea pe distanțe lungi. În plus, antrenamentul stimulează dezvoltarea musculară. Mai mulți mușchi înseamnă mai multe calorii arse în repaus.
Logare
Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe
Logare
Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe