Termeni și condiții ale Chal-tec GmbH

Termenii și condițiile noastre de tranzacționare am încercat să le facem simple, clare și cât mai avantajoase pentru client.

Termeni și condiții ale CHAL-TEC GMBH pentru vânzarea de bunuri prin intermediul site-ului www.electronic-star.ro

(mentionate în cuprinsul documentului „Termeni și condiții“).

1.Aplicabilitatea termenilor și condițiilor.

Termenii și condițiile reglementează relația dintre

Societatea comercială:

Chal-tec GmbH, Sediu principal: Wallstraße , D- 10179 Berlin, Deutschland

Registrul Comerțului: HRB 98898

Tribunalul Districtual din Charlottenburg ( Berlin )

TVA Germania: DE 814529349

TVA Romania: RO34800253

WEEE-Nr.: DE 46906833 General Manager: Eben Sermon, Dr. Nedim Cen

(denumit în continuare “Vânzător”)

și clienții, adică orice persoană care cumpără bunuri de la vânzător, indiferent de locul în care are loc achiziția sau de modul în care vânzătorul le oferă (denumit în continuare "Cumpărător").

Relațiile legale între vânzător și cumpărător vor fi guvernate de termenii și condițiile, condițiile de garanție și procedura de depunere a plângerilor privind cumpărăturile și prevederile legislației în vigoare.

Nu se vor aplica Cumpărătorului, care este persoană juridică care achiziționează bunurile în scopuri comerciale și nu consum personal, articolul 9. Retragere din contract (magazin electronic) din secțiunea Termeni și condiții.

Cumpărătorul recunoaște că Vânzătorul utilizează și site-ul www.electronic-star.ro (denumit în continuare "Site-ul"), care este operat ca piață online de către Berlin Brands Group a.s. cu sediul social la Grösslingová 6-8, 811 09 Bratislava, nr. de identificare: 46 895 680, o societate înregistrată în Registrul Comercial al Judecatoriei orasului Bratislava III (denumită în continuare "BBG"), pentru oferirea bunurilor sale.

BBG furnizează pentru Vânzător și Cumpărător în legătură cu Site-ul exclusiv un serviciu de companie de informații care constă în operarea Site-ului pe care Vânzătorul își oferă bunurile și prin intermediul căruia permite Vânzătorului și Cumpărătorului să efectueze anumite acte legate de încheierea unui contract de cumpărare.

Cu toate acestea, în legătură cu operarea Site-ului, BBG nu intră în niciun fel într-un raport juridic între vânzător și cumpărător în legătură cu oferta și vânzarea de bunuri de către vânzător către cumpărător, indiferent de natura raportului juridic dintre vânzător și cumpărător.

2.Metoda de a comanda și a contracta:

a.) Cumpărătorul comandă bunurile prin completarea unui formular de comandă electronic furnizat pe Site-ul, alegând secțiunea ("Comandă") așa cum este specificat în următoarele dispoziții ale prezentului articol

b.) Cumpărătorul trebuie să completeze toate informațiile necesare specificate în comandă . Schimbarea datelor completate este posibilă cu ajutorul butonului ,,spate(back) " , caz în care cumpărătorul revine la etapele anterioare . Cumpărătorul confirmă comanda apăsând butonul ,, Comandă " . Comenzile vor fi considerate trimise spre livrare de către vânzător dacă vor conține toate informațiile necesare , de exemplu, adresa de livrare și adresa de facturare din formularul de comandă necesar , datele personale , e-mail și numărul de telefon al cumpărătorului , numele produselor comandate , cantitatea, precum și durata și metoda de livrare .

c.) Prin comanda de expediere cumpărătorul are o obligație, care poate fi revocată numai în cazul în care cererea de revocare ajunge la vânzător înainte ca acesta să trimită un e-mail cu acceptarea de comandă a cumpărătorului

d.) După depunerea comenzii dumneavoastră, aceasta va fi procesată și primirea comenzii va fi confirmată prin e-mail, la adresa indicată de client în timpul înregistrării. La adresa dvs. de e-mail vor mai fi trimise dacă sunt necesare, orice informații suplimentare despre comandă.

e.) Vânzătorul va trimite la adresa de e-mail specificată în comanda cumpărătorului, împreună cu acceptarea de comandă și alte informații cu privire la comandă (denumită în continuare "acceptare") .Vânzătorul își rezervă, în anumite cazuri dreptul de a solicita de la cumpărător documente relevante, înainte de acceptarea de livrare a bunurilor.

f.) Contractul de cumpărare este de încheiat cand cumpărătorul primește un e-mail de la vânzător cu acceptarea solicitării cumpărătorului privind cumpărarea produselor .

g.) În funcție de natura comenzii cumpărătorului, cantitatea de bunuri , prețul de achiziție , costurile de transport , distanță și altele asemenea , vânzătorul are întotdeauna dreptul de a solicita confirmarea cumpărătorului privind comanda sa, într-un mod adecvat , cum ar fi în scris sau prin telefon . În cazul în care confirmarea solicitată în termenul stabilit de către vânzător nu este primită, contractul de cumpărare, după expirarea acestui termen, este anulat.

h.) Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu trimite produsul cumpărătorului în cazul unei erori de scriere în ceea ce privește prețul, descrierea sau imaginea mărfurilor din catalog aflat pe Site-ul vânzătorului.

i.) Ofertele făcute de vânzător în scris sunt valabile o lună calendaristică de la data emiterii, dacă nu se specifică altfel .

· Termenul de primire a coletului este de aproximativ 8-9 zile lucrătoare de la plasarea comenzii în timpul săptămânii.

· Transportul este însoțit de o notă de livrare. Documentele fiscale - factura este trimisă electronic la adresa de e-mail a clientului. Aceasta factură originală servește ca un document de garanție.

3. Condiții de plată.

Privind plata cumpărătorului pentru furnizarea de bunuri și servicii , vânzătorul poate accepta:

În toate cazurile , când se aplică regula de plată anticipată, livrarea de mărfuri către cumpărător este posibilă numai după plata facturii.

În situația in care cumpărătorul face plata prețului de achiziție în avans și vânzătorul nu este capabil să asigure livrarea de bunuri, vânzătorul trebuie să returneze prețul de achiziție plătit de cumpărător în termen de 14 zile de la notificarea deciziei cumpărătorului , în contul acestuia și de a trimite un e-mail de confirmare a plății la [email protected]

4. Condiții de livrare

Termenul de livrare este obligatoriu în cazul introducerii acestuia în contract sau prin confirmarea comenzii în scris de către cumpărător . În alte cazuri , depășirea timpului de livrare nu poate fi considerată o încălcare gravă a contractului.

În cazul în care apar dificultăți în livrarea bunurilor, vânzătorul trebuie să informeze cumpărătorul asupra pașilor următori . Vânzătorul are dreptul la livrarea parțială a bunurilor și serviciilor , eventual, chiar înainte de termenul limită stabilit .Transportul poate fi livrat cumpărătorului în mai multe etape, acesta întotdeauna plătește numai pentru partea de comandă preluată .

Costul de transport este menționat întotdeauna pe Sita-ul în previzualizarea fiecărui produs comandat.

Vânzătorul își rezervă ajustările de prețuri potrivite pentru transportul de mărfuri în funcție de parametrii ( dimensiune , greutate , caracteristici ). În cazul în care cumpărătorul nu acceptă livrarea comandată , acesta va plăti toate costurile suportate de către vânzător . Cumpărătorul recunoaște și este de acord că, după primirea unui e-mail de la vânzător cu acceptarea comenzii bunurilor, fără retragerea prealabilă scrisă a comenzii de către cumpărător, un vânzător poate pretinde despăgubiri pentru orice daune în valoarea costurilor reale ale încercării nereușite a livrarii comenzii.

Cumpărătorul este obligat să ia legătura cu Vânzătorul, în cazul în care coletul nu va fi livrat în termenul stabilit. Se poate întâmpla ca pachetul sa fie stocat în depozitul poștei sau firmei de curierat.

5.Cantitatea de bunuri livrate

Diferențele constatate în cantitatea de colete furnizate trebuie să fie notificate în scris vânzătorului în termen de 24 ( douăzeci și patru) de ore de la primirea bunurilor. Notificarea scrisă este considerată e-mail.

Orice plângeri ulterioare legate de cantitatea produselor livrate decât cele indicat la punctul 5 nu sunt acceptate de către vânzător.

6. Prevenirea riscului de deteriorare a bunurilor

Riscul de deteriorare a bunurilor trece de la vânzător la transportator în momentul în care livrarea a fost preluată de cumpărător. Cumpărătorul este obligat să efectueze o verificare a mărfurilor la ridicarea coletului și să revendice daunele imediat la serviciul de curierat. În cazul în care cumpărătorul nu a făcut nici o investigație imediată privind deteriorarea bunurilor este necesar să facă o reclamație firmei de curierat. Dacă aveți un aparat de fotografiat sau un telefon mobil cu cameră foto, faceți câteva poze și trimiteți-le aici: https://www.electronic-star.ro/ntreb-ri-frecvente/#transport Cumpărătorul va oferi o cooperare completă și rezonabilă în procesul următor (ex. Livrarea coletului deteriorat furnizorului, descriere și documentația daunei). În cazul în care cumpărătorul nu reușește să facă acest lucru, daunele cauzate bunurilor și creanțelor din deficiențele companiei de transport pot fi invocate numai dacă demonstrează că, mărfurile au fost deja deteriorate în momentul preluării coletului În cazul unei reclamații legitime privind daunele produse de compania de transport, aceleași bunuri noi vor fi trimise cumpărătorului.

7. Condiții de montare / aplicare și utilizare a produselor

În cazul în care mărfurile nu au fost livrate cu manualul adecvat de montare / instalare, este necesar să se facă montarea produsului numai de către serviciile specializate. Nerespectarea condițiilor menționate nu poate fi legată de instalarea necorespunzătoare a acestora(nu sunt incluse defectele vizibile sau ascunse ale bunurilor livrate).

Costurile asociate procedurii de instalare / de aplicare nu sunt incluse în prețul de achiziție a bunurilor și serviciilor pe care vânzătorul nu este obligat să le furnizeze cumpărătorului.

8. Anularea comenzii

Anularea comenzilor de către cumpărător:

Cumpărătorul are dreptul de a anula o comandă , fără a da nici un motiv , în orice moment înainte de confirmarea obligatorie . După ce o comandă este confirmată numai în cazul în care vânzătorul nu reușește să respecte condițiile convenite de livrare. În caz de anulare a unei comenzi confirmate, vânzătorul poate pretinde despăgubiri pentru orice daune în valoarea costurilor efective ale încercări nereușite de a livra comanda.

Anularea comenzii de către vânzător:

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia , în următoarele cazuri:

- Cererea nu a putut fi confirmată ( date incorect enumerate, numărul de telefon nu este disponibil, cumpărătorul nu răspunde la e -mail-uri , etc )

- Mărfurile nu mai sunt fabricate sau livrate ori prețul este schimbat în mod semnificativ de către furnizorul bunurilor . În cazul în care se întâmplă acest lucru , vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul să convină asupra soluției de urmat . În cazul în care cumpărătorul a plătit o parte sau valoarea integrală a prețului de achiziție , această sumă va fi transferată în contul său în termen de 14 zile calendaristice.

9. Retragere din contract (magazin electronic)

Cumpărător care este un consumator în sensul, conform OUG 34/2014 si OUG 21/1992 privind protecția consumatorilor în vânzările la domiciliul clientului și vânzarea la distanță. Acesta are dreptul , fără nici un motiv de a anula contractul în termen de paisprezece zile calendaristice de la data primirii bunurilor. Cumpărătorul are dreptul , în acest termen de la primirea bunurilor să testeze în același mod , ca atunci când cumpără dintr-un magazin clasic, pentru a stabili natura , caracteristicile și modul de funcționare a produsului. Dacă mărfurile sunt complete , inclusiv ambalajul original , nedeteriorat , cumpărătorul se poate retrage din contract în termen de paisprezece zile calendaristice de la primirea bunurilor.

2. Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere din contract numai în scris , prin scrisoare recomandată trimisă la adresa vânzătorului din antet , prin e-mail la [email protected]

3. În cazul în care contractul este anulat de la început , returnat sau înlocuit vă rugăm, dacă este posibil să trimiteți înapoi produsele :

- Nefolosite
- Nedeteriorate
- Complete ( inclusiv prospectul, instrucțiunile de utilizare , etc )
- Împreună cu dovada de cumpărăre

Vă recomandăm să asigurați bunurile . Prețul de achiziție al bunurilor (mai putin taxa de transport) se va efectua prin transfer în contul bancar desemnat (cu excepția cazului în care s-a convenit altfel), și nu mai târziu de 14 zile de la data în care bunurile au fost obținute în depozitul central din străinătate, în conformitate cu dispozițiile legii.

4. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract şi acesta returnează bunurile cu valoare scăzută , folosite , deteriorate sau incomplete , cumpărătorul plătește vânzătorului costurile suportate în legătură cu reparația bunurilor.

10. Cererile de garanție și reclamațiile

Gestionarea plângerilor este în conformitate cu condițiile de garanție. Cumpărătorul a trimis vânzătorului confirmarea faptului că acesta a fost informat în mod corespunzător de condițiile și modul de a solicita bunuri, inclusiv informații cu privire la cazul în care o plângere poate fi aplicată și să efectueze reparații de garanție în conformitate cu dispozițiile din legii 449/2003 si OG 21/1992 cu modificarile ulterioare privind protecția consumatorilor.

Garanția nu acoperă daunele cauzate de manipularea necorespunzătoare , tratament necorespunzător sau inadecvat , la folosire sau instalare.

Garanția este nulă în caz de schimbare a persoanei care a făcut livrarea, intervenție care nu a fost autorizată în mod expres de către vânzător.

Plângerile cumpărătorilor trebuie sa fie soluționate in termen de 30 de zile lucrătoare de către vânzător.

Cumpărătorul își pierde dreptul de reparație gratuit , în cazul în care produsul este reparat de către o altă firmă de reparații ,fără informarea vânzătorului . Deoarece vânzătorul nu poate , în acest caz controla sau susține legitimitatea firmei respective, cumpărătorul își asumă costul acestei reparații nedeclarate în întregime , fără nici o compensație suplimentară.

Vânzătorul este obligat să soluționeze plângerea în una dintre următoarele modalități :

a) predarea bunurilor reparate,

b) schimbul de bunuri,

c) rambursarea prețului de achiziție,

d) plata discountului rezonabil din prețul mărfurilor,

e) justificarea pentru respingerea cererii de bunuri ..

Vânzătorul răspunde cu privire la plângere imediat , în cazurile complicate în termen de 3 zile lucrătoare. În situațiile justificate , în special când este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului în termen de 30 zile de la data cererii . După această perioadă în care consumatorul are dreptul de a anula contractul sau are dreptul de a schimba produsul pentru un produs nou.

Garanția este pe baza facturii fiscale timp de 3 ani.

11. Dispoziții finale

În cazul în care orice prevedere a acestor termeni și condiții sunt sau devin ineficiente sau inaplicabile, aceastea nu vor afecta validitatea, eficacitatea și aplicabilitatea celorlalte puncte ale condițiilor. Prin trimiterea comenzii, clientul confirmă acordul necondiționat la acești termeni și condiții. Acești termeni și condiții vor intra în vigoare la 28 martie 2023. Ne rezervăm dreptul de a modifica acești termeni si condiții.

Logare
Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe
Logare
Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe