Coș
Coșul dvs. de cumpărături este momentan gol

Contact

Reclamație / Încetare contract

Reclamație / Încetare contract

Pe link-ul de mai jos veți găsi un formular de reclamație. Formularul completat, împreună cu o copie a facturii, vă rugăm să le atașați la coletul de bunuri și să lipiți eticheta cu adresa destinației.

Formular pentru reclamație Electronic-star

Ati primit un produs deteriorat?

COLET DETERIORAT

In cazul in care observati ca este deteriorat coletul care v-a fost livrat preluati-l doar pe baza de ”proces verbal de constatare!” Apoi, contactati departamentul de reclamatii a serviciului de curierat (datele de contact mai jos) iar ei va vor ajuta sa solutionati reclamatia. Ca date de identificare, va rugam sa pregatiti numarul coletului dvs., care poate fi gasit pe cutie sub codul de bare sau dupa ce va conectati aici: metaapp

PRODUS DETERIORAT

Daca pachetul nu prezinta semne ca este deteriorat, dar dupa deschidere observati ca este deteriorate produsul, aveti 48 de ore sa raportati daunele la serviciul de curierat sau direct la electronic-star. Nu acceptam acest tip de reclamatie dupa 48 de ore. Va multumim pentru intelegere.

CONTACT PENTRU FIRMA DE CURIERAT

Fan Courier
Fan Courier
021 9336
international@fancourier.ro

Ajuta

Ajuta

Pentru informații suplimentare vă rugăm să vizitați secțiunea „Întrebări frecvente


Întrebări frecvente

E-Mail

Introduceți numele dvs.!
Vă rugăm, să completați prenumele dvs.!
Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
Descrieți codul din imagine!
* Contul meu

Telefon

Vă ajutăm cu drag

031 710 6120 *
Luni - Vineri de la 10:00 do 18:00
*Apelul este taxat conform tarifelor operatorului de rețea fixă.

Partenerii de afaceri

Exclusiv pentru partenerii de afaceri

Per E-Mail an: b2b@electronic-star.sk

Logare
Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe
Logare
Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe