Coș
Coșul dvs. de cumpărături este momentan gol

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

  • Comandă
  • Plata și costurile
  • EXPEDIEREA ȘI LIVRAREA
  • RETURNAREA BUNURILOR

CUM VĂ CONTACTĂM ÎN CAZUL ÎN CARE AVEM ÎNTREBĂRI?

Așteptăm cu nerăbdare să vă răspundem la toate întrebările dumneavoastră. Puteți să ne sunați la numărul de telefon 031 710 6120 întotdeauna de luni până vineri între orele 10:00 - 18:00 sau să ne scrieți la: info@electronic-star.ro

SUNT PERSOANĂ JURIDICĂ (plătitor de TVA), CUM COMAND?

Pentru a comanda produsele pe firmă (subiect cu TVA), vă rugăm să plasați comanda prin e-mail la: info@electronic-star.ro sau să ne contactați la numărul de telefon 031 710 6120.

AVERTISMENT: Dacă plasați comanda prin e-shop, factura dvs. nu va fi corectă, iar facturile nu pot fi modificate după finalizarea comenzii!

CUM TREBUIE SĂ PLASEZ O COMANDĂ?

Pentru înregistrarea unei comenzi online, aveți nevoie de o adresa de e-mail valabilă. Pe adresa de e-mail pe care o înregistrați la înscriere vi se vor furniza informațiile de confirmare și urmărire a comenzii, precum și factura pentru comanda dvs. De asemenea, puteți să faceți cumpărături în magazinul nostru fără înregistrare.

CUM ÎNREGISTREZ O COMANDA?

  • Găsiți produsul dorit
  • Faceți clic pe butonul "Puneți în coș" pridáte tovar do nákupného košíka
  • În pasul următor, faceți clic pe "Plătiți"
  • Selectați o metodă de plată și confirmați cu "Pasul următor"
  • În ultima etapă, verificați informațiile furnizate și faceți clic pe butonul „Confirmați comanda“. PTocmai ați terminat comanda, pe care o primiți și prin e-mail.
  • POT ANULA O COMANDĂ?

    Dacă nu ați trimis încă o un email de expediere a coletului, puteți să anulați comanda. Trebuie doar să ne contactați prin e-mail sau prin telefon.

    LA CE SĂ FIU ATENT ATUNCI CÂND PLASEZ O COMANDĂ?

    Fiți atenți la adresa corectă de facturare și de livrare. De asemenea, când scrieți adresa dvs. de e-mail, verificați erorile de scriere. În caz contrar, informații importante despre comanda dvs. nu vă pot fi livrate. Pentru a trimite colete, avem nevoie de numărul dvs. de telefon, astfel încât să vă putem contacta mai rapid dacă este necesar. Livrarea coletului este efectuată numai după primirea confirmării de plată sau de plată de către terțul furnizor de servicii (plata în avans, PayPal). Când plătiți la livrare (ramburs), veți suporta costuri suplimentare care vor fi percepute pentru procesul de achiziție.

    COLETUL MEU A FOST EXPEDIAT?

    După trimiterea coletului, veți primi un e-mail de confirmare cu un link de urmărire. De asemenea, puteți vedea starea livrării în contul de utilizator din secțiunea "Comenzile mele".

    CUM ÎMI FAC UN CONT DE UTILIZATOR?

    Deplasați mouse-ul peste "Logare" în colțul din dreapta sus al paginii web și faceți clic pe "Înregistrare gratuită".

    CUM MĂ CONECTEZ LA CONTUL MEU?

    Deplasați mouse-ul peste "Logare" în colțul din dreapta sus al paginii web și faceți clic pe "Sunteți deja clientul nostru? Conectați-vă acum.”".

    GESTIONAREA CONTULUI DE UTILIZATOR

    Puteți efectua următoarele modificări în contul dvs. de utilizator:

    • Informațiile mele: schimbați adresa, schimbați parola
    • Comenzile mele: vizualizați și gestionați comenzile curente și completate
    • Contact: bunuri returnate, stare livrare, ajutor, e-mail, telefon, contact de afaceri
    • Deconectare

    PLATA CU CARDUL

    Când plătiți cu un card de debit sau de credit, introduceți informațiile privind cardul, inclusiv numărul de pe card de 16 caractere, valabilitatea și numărul de control din trei cifre.

    PLATA TRANFER BANCAR

    După plata prin transfer bancar, veți primi imediat o confirmare prin e-mail a comenzii dvs. Detaliile bancare și scopul utilizării sunt enumerate în confirmare.

    Detalii banca electronic-star a.s.

    Detinator cont:
    electronic-star a.s.
    Banca:
    UNICREDIT ROMÂNIA
    IBAN:
    RO31 BACX 0000 0010 0136 5000
    BIC::
    BACXROBU

    RAMBURS

    Veți plăti pentru bunurile comandate numai atunci când le primiți de la curier. Vă rugăm să rețineți că se percepe o taxa de plată la livrare și este de 10 RON. Transportul, costă 30 RON, iar dacă este un colet supradimensionat (depășește 40 de kg) costul transportului este de 70 RON.

    PLATA CARDULUI ESTE SIGURĂ?

    Detaliile cardului de credit sunt transferate prin SSL criptate de către unul dintre serverele noastre de securitate. Acest standard de securitate ridicat vă protejează datele împotriva utilizării incorecte.

    DIN CE ESTE FORMTAT PREȚUL PRODUSULUI?

    TVA 19%, costurile de transport și prețul de catalog al produsului.

    CUM APLIC UN CUPON DE REDUCERE?

    Aplicați un cupon de reducere direct în coșul de cumpărături, precum și în toate etapele care conduc la confirmarea comenzii.

    • Cupoanele sunt valabile numai pentru valoarea bunurilor, fără cheltuieli de transport.
    • Cupoanele pot include restricții, cum ar fi valoarea minimă pentru comandă, valabilitate pentru grupurile de produse specifice sau date fixe.

    CÂT DE REPEDE EXPEDIAȚI COLETELE?

    Trimiterea coletelor au loc de obicei în următoarea zi lucrătoare după primirea confirmării plății. Vă rugăm să luați în considerare faptul că, atunci când faceți plata prin transfer bancar este necesar să se calculeze durata transferului.

    TIMP DE EXPEDIERE

    Noi trimitem comanda din depozitul nostru din Germania în termen de o zi lucrătoare. De obicei livrăm produsele în aproximativ 8-9 zile lucrătoare, prin firma de curierat Fan Courier; fiecare colet este întotdeauna asigurat.

    COLETUL MEA NU A AJUNS, CÂT MAI TREBUIE SĂ AȘTEPT?

    Verificați starea comenzii, contactați serviciul pentru clienți sau firma de curierat.

    CUM PUTEM RETURNA BUNURILE ȘI ANULA CONTRACTUL?

    Returnarea bunurilor sau depunerea plângerilor este foarte ușoară. Doar completați acest formular în 4 pași simpli: https://returns.track-elstar.eu/. După finalizarea ultimului pas, veți primi un e-mail de confirmare.

    CUM SE POT FACE RECLAMAȚII?

    • Produsul trebuie să fie împachetat în ambalajul său original.
    • Îl duceți la cel mai apropiat centru de curierat sau chemaţi acasă un curier să vă ridice coletul
    • Trimiteți pachetul de la centrul de curierat sau de acasă (fiți atenți ca pachetul trimis să fie asigurart)
    • Odată ajuns la noi îl verificăm și daca produsul este în regulă, îl trimitem înapoi la dvs.
    • În acest caz trebuie să plătiți costul transportului plătit de firma noastră.

    AM TRIMIS ÎNAPOI BUNURILE CÂND PRIMESC BANII?

    Puteți trimite bunurile înapoi fără nici un motiv, în termen de 14 zile de la primire. La primire o să verificăm dacă produsele sunt complete, intacte, funcționale și în ambalajul original. Dacă totul este în regulă, vă vor fi returnați banii în contul dumneavoastră cât mai repede. Vă va fi rambursată întreaga sumă din care se scade numai costul de curierat. Suma rămasă va fi transferată imediat în contul dumneavoastră.

    DETERIORAT LA TRANSPORT

    Trimitem întotdeauna produse ambalate complet noi și originale. Vă rugăm să verificați întotdeauna transportul la livrate în prezența curierului. În cazul în care coletul are probleme, cereți curierului să vă dea să completați formularul de plângere. Numai cu acest formular putem solicita despăgubiri pentru orice daune de la compania de transport. În cazul în care transportul a fost deja grav avariat, vă rugăm să refuzați coletul și să ne sunați la nr. nostru de telefon 031 710 6120 .


    DACĂ VEȚI GĂSI DAUNE, VĂ RUGĂM SĂ URMAȚI PAȘII DE MAI JOS:

    • Vă rugăm faceți un document de constatare a pagubelor. Acest lucru este necesar pentru noi și vă poate ajuta să solicitați despăgubiri. Dacă aveți un aparat de fotografiat digital, faceți căteva poze cu el si apoi trimiteți-le pe adresa info@electronic-star.ro
    • Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, deoarece avem termen de două zile pentru a face reclamații la compania de curierat. Prin urmare, este foarte important ca toate informațiile și de asemenea, dovezile daunelor să le primim cât mai curând posibil.

    COLET DETERIORAT

    In cazul in care observati ca este deteriorat coletul care v-a fost livrat preluati-l doar pe baza de ”proces verbal de constatare!” Apoi, contactati departamentul de reclamatii a serviciului de curierat (datele de contact mai jos) iar ei va vor ajuta sa solutionati reclamatia. Ca date de identificare, va rugam sa pregatiti numarul coletului dvs., care poate fi gasit pe cutie sub codul de bare sau dupa ce va conectati aici: metaapp

    PRODUS DETERIORAT

    Daca pachetul nu prezinta semne ca este deteriorat, dar dupa deschidere observati ca este deteriorate produsul, aveti 48 de ore sa raportati daunele la serviciul de curierat sau direct la electronic-star. Nu acceptam acest tip de reclamatie dupa 48 de ore. Va multumim pentru intelegere.

    CONTACT PENTRU FIRMA DE CURIERAT

    Fan Courier
    Fan Courier
    021 9336
    international@fancourier.ro

    Logare
    Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
    Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe
    Logare
    Introduceți adresa dvs. de e-mail aici.
    Introduceți cel puțin 6 caractere sau mai multe