Număr produs: 10028979

oneConcept MiniGSMBooster, amplificator GSM (repeater) semnal GSM, 1000 m2

oneConcept MiniGSMBooster este un amplificator de semnal flexibil, care asigură un semnal mobil curat, neîntrerupt, pe o rază de 100 m2.

Instalarea și utilizarea se realizează cu ușurință. Antena externă trebuie plasată de exemplu doar. pe pervazul ferestrei, acoperiș sau balcon și îndreptată spre antena de transmisie. Cablul de 10 m cu baza sa magnetică permite instalarea practic fără găurire. Antena internă poate fi instalată într-o locație cu semnal slab - de exemplu. în clădirile mansardelor, subsol, garaj subteran, sala sau birou. După conectarea la energie electrică ecranul prezintă informații cu privire la starea curentă de funcționare. oneConcept MiniGSMSBooster acoperă toate rețelele GSM în banda de 900 MHz.

Distanța dintre antena de exterior și interior ar trebui să fie de cel puțin 8 m.

ATENȚIE: Amplificatorul amplifică doar semnalul radio pentru apeluri telefonice - Nu cel pentru internet mobil. Amplificatorul de semnal pot fi utilizat numai cu acordul operatorului de rețea. Protejați antena exterioară împotriva dispozitivelor de înaltă frecvență, sârmă de metal și cabluri de înaltă tensiune! Amplificatorul se pornește după instalarea ambelor antene!

Detalii produs

Descriere

  • Stimulează semnalul mobil pentru o recepție clară, fără interferențe
  • Gama de până la 1000 m2
  • Ușor de instalat si utilizat - pentru furnizorii de rețele standard
  • Antenă externă din metal
  • Antenă de interior înclinabilă
  • Cablu de 10 m cu bază magnetică

Conținutul de expediere

  • 1 x amplificator
  • 1 x adaptor AC
  • 1 x antenă externă
  • 1 x antenă internă
  • 1 x cablu de antenă
  • manual

Dimensiuni

  • Amplificator: 17.5 x 2,4 x 10 m (LxÎxA)
  • Antenă externă: 26 cm (V)
  • Antenă internă: 21,5 cm (V)
  • Greutate amplificator: despre 364 g

Detalii tehnice

  • Compatibil cu toți operatorii de rețele Telekom, O2, Orange (cu toate rețelele din raza 900 MHz)
  • Frecvența Uplink: 890-915 MHz
  • Frecvența Downlink: 935-960 MHz
  • Capacitate de performanță: -70 ~ -40 dBm / FA (01.23 MHz)
  • Gain uplink: 55 ± 3 dBm
  • Downlink Gain: 60 ± 3 dBm
  • Putere de ieșire uplink: 23 dBm / ± 3 dBm
  • Putere de ieșire Downlink: 23 dBm / ± 3 dBm
  • Impedanță: 50 ?/ N
  • Ecranare:> 70 dB
  • Temperatura mediului ambiant: 10-60° C
  • Afișajul cu informații reprezentate de simboluri
  • Construcție metalică compactă cu puncte de fixare
  • Contacte de conectare cu șurub de calitate
  • Power LED
  • Semnal LED
  • Sursă de alimentare: 12 V DC, 1000 mA (AC adaptor inclus)

Instrucţiuni de folosire

Părerile clienţilor noştri

Opinia Dvs. este importantă pentru noi.

Small Image

oneConcept MiniGSMBooster, amplificator GSM (repeater) semnal GSM, 1000 m2

Highlights
439,00 Lei cu TVA inclus
Comanda din coșul Dvs. poate fi modificată oricând.

Clienții care au cumpărat acest produs, au mai cumpărat: