Număr produs: 10025612

Receptor lume Trevi MB 748 W FM MW SW1 SW2

MB 748 W de Trevi este un non spieltes robust radio care poate primi toată lumea , transmițător pe unde scurte.

Despre cursorul- bară: puteți selecta banda de frecvențe dorită între FM, MW, SW1 și SW2. Despre butonul lateral : poate fi reglat foarte precis frecvența dorită. Afișajul analogic asigură o vizibilitate optimă chiar și în lumina soarelui advers. Pentru FM și recepție unde scurte, extra antena telescopic lung oferă caracteristici îmbunătățite de primire, deoarece acestea pot fi ajustate prin rotirea și Schanniergelenk în orice direcție. Dacă nu este nevoie de aceasta, poate fi pliat în special la dispozitiv cu economie de spațiu.

În plus, vă sunt întotdeauna Trevi mobil în modul baterie cu MB 748 W accesibile . Cablul de alimentare poate fi ușor depozitat lângă compartimentul bateriei. Pentru un plus de confort ,folositi mânerul pliabil .

Controlul volumului funcțiilor lumii ca un receptor pe și în afara comutatorului.

Detalii produs

Descriere

  • Recepția de unde scurte SW1 și SW2
  • 4 benzi de frecvență diferite
  • Setările foarte precise de frecvență manuale
  • extrem de sensibila antenă telescopică (lungime: 85cm)
  • Jack pentru căști Side
  • Operare simplă cu doar 3 comenzi

Conținutul de expediere

  • 1 x dispozitiv
  • Manual german (alte limbi: engleză, inclusiv, franceză, spaniolă)

 

Dimensiuni

  • 25,5 x 15 x 8 cm (WxHxD)
  • Greutate: 0.84 kg

Detalii tehnice

  • Conexiune: 1 x mufa pentru casti (jack de 3,5 mm)
  • Benzile de frecvență: FM (87,50-108.0 MHz), MW (520-1620kHz) SW1 (5,9-9.9 MHz), SW2 (11.6-15.8 MHz)
  • Alimentare: AC 230V, 50Hz sau DC 3 x 1.5V D-acumulator (nu sunt incluse).

Instrucţiuni de folosire

Părerile clienţilor noştri

Opinia Dvs. este importantă pentru noi.

Small Image

Receptor lume Trevi MB 748 W FM MW SW1 SW2

Highlights
  • Recepția de unde scurte SW1 și SW2
  • 4 benzi de frecvență diferite
  • Setările foarte precise de frecvență manuale
149,00 Lei cu TVA inclus
Comanda din coșul Dvs. poate fi modificată oricând.

Vânzări de top