Întrebări frecvente

Informații generale :

Când vă putem contacta prin telefon ?

Așteptăm cu nerăbdare să vă răspundem la toate întrebările dumneavoastră . Puteți să ne sunați în timpul săptămânii de lucru, de luni până vineri, între orele 9:00 - 18:00.

Am o întrebare tehnică pentru dvs., unde voi obține un răspuns ?

Vă rugăm să ne anunțați dacă aveți orice întrebări tehnice cu privire la produsele de care sunteți interesat . Aveți posibilitatea să completați întrebarea în formarul de contact care poate fi găsit la sfârșitul fiecărei descrieri a produsului, pe care puteți să o trimiteți prin e-mail sau pur şi simplu să ne sunați la numărul nostru de telefon și personalul nostru specializat vă va ajuta .

Pot cumpăra, de asemenea produse en-gros ?

Da , compania noastră operează , de asemenea, en-gros toate produsele oferite pe acest site . Dacă sunteți interesat de cantități mai mari de produse la prețuri en-gros din magazinul nostru , vă rugăm să ne scrieti la adresa de e-mail info@electronic-star.ro

Sunteți plătitor de TVA ?

Pentru companiile străine din UE , care sunt plătitoare de TVA le oferim posibilitatea să cumpere produse fără TVA .

Procesul comenzii:


Produsele pot fi comandate prin telefon sau e-mail ?

Da.

Dacă aveți nevoie de ajutor în plasarea unei comenzi prin intermediul magazinului online, serviciul clienți va fi disponibil și vom fi bucuroși să vă ajutăm.

Produsele se pot comanda, de asemenea prin e-mail la adresa info@electronic-star.ro

Am uitat parola:

Nici o problemă. Faceți click dreapta pe secțiunea " Contul meu "

https://www.electronic-star.ro/Mein_Konto/0/Contul-meu.htm

În meniul respectiv aveți posibilitatea să faceți clic pe secțiunea " Ați uitat parola ? "

Acolo pur și simplu introduceți adresa dvs de e-mail și acest lucru vă va trimite către o nouă parolă, pe care o puteți apoi modifica din meniul contului dvs .

Pot extinde sau modifica comanda mea ?

Pentru acest lucru vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Cum știu dacă produsul este disponibil?

Cu ușurință. Fiecare produs, conține informații despre starea stocului. În general, vom încerca să avem mereu mai mult de 95 % din produsele oferite, gata de livrare în stoc. Noi avem experiența numeroaselor livrări, astfel nu trebuie să vă faceți griji, dacă doriți să aveți cât mai repede bunurile la dvs. acasă.

Cum introduc un produs în coș ?

Pentru a pune produsele în coșul de cumpărături, faceți clic pe acest simbol: situat mai sus de previzualizarea produsului. Bunurile vor fi adăugate automat în coș. Coșul de cumpărături îl veți vedea întotdeauna în colțul din dreapta sus. Când faceți clic pe coș, puteți introduce datele dumneavoastră și finaliza comanda rapid .

În prima etapă, veți vedea o listă cu toate produsele comandate. Acolo aveți posibilitatea să modificați numărul de bucăți.

După aceea faceți clic pe următoarea pictogramă:

Se va deschide pasul următor, unde trebuie să vă autentificați în sistem ca un client. Dacă nu ați făcut cumpărături cu noi încă, este foarte ușor să vă înregistrați și să completați informațiile de facturare și de livrare, apoi treceți direct la procesul de cumpărare pentru a confirma comanda. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, care va fi bucuros să vă ajute.


Cum pot schimba adresa mea de e-mail ?

Nici o problemă. Faceți clic pe secțiunea" Contul meu " din partea din dreapta de sus a paginii. Aici vă puteți conecta la contul dvs. Site-ul va afișa meniul pentru gestionarea contului dumneavoastră. Aici selectați " Schimbați datele mele "

Acum, introduceți noua adresă de e-mail.

Ați primit comanda mea ?

După fiecare comandă este trimis un mail de confirmare la adresa de e - mail introdusă la completarea datelor din coșul de cumpărături . Dacă nu ați primit nici un mail, vă rugăm să ne scrieți la info@electronic-star.ro și vă vom ajuta să vă dați seama ce nu a mers bine . Dacă ați primit email de confirmare, totul este în regulă și vă puteți bucura de comanda dvs.


Pot cere ca o factură să fie schimbată ?

Factura este un document valabil și din păcate, atunci când este emisă, aceasta nu mai poate fi schimbată.


Ce pot să fac dacă am primit produsul greșit ?

Dacă ați primit produsul greșit , a apărut o eroare , fie la depozitul nostru sau cu operatorul de transport . Vă rugăm să ne trimiteți imediat un email la info@electronic-star.ro sau să ne contactați telefonic și noi vom schimba cât mai repede posibil bunurile. Dacă atunci când primiti coletul de la curier se poate vedea în mod clar că marfa este greșită , vă rugăm să nu luați în primire bunurile..


Datele personale:


Este comanda mea sigură? Ce se întâmplă cu datele mele personale?

Toate datele pe care le specificați în cadrul comenzii dvs sunt procesate în condiții de siguranță , în conformitate cu Legea 677/2001 cu privire la protecția datelor cu caracter personal . Mai multe informații privind protecția datelor pot fi găsite AICI.

Plata:

Am transferat din greșeală mai mulți bani decât trebuia, ce pot face ?

Fiecare plată făcută este recunoscută în mod automat în sistemul nostru. Dacă se întâmplă să fi transferat mai mulți bani, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, astfel încât să vă putem returna suma plătită în plus cât mai repede posibil. Noi vă putem solicita informații în legătură cu transferul datelor dvs de la plată , numărul facturii și numărul de cont din care s-a achitat suma.

Am transferat din greșeală mai puțin bani, ce pot face ?

În cazul în care este aleasă ca opțiune de plată transferul bancar în avans , mărfurile urmează să părăsească depozitul nostru decât după efectuarea plăţii integrale a sumei facturate. Suma rămasă o puteți trimite cu al doilea transfer și este necesar să utilizați aceleași date cum ar fi numărul facturii, ca și în primul transfer. Dacă aveți probleme în această privință, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Care sunt opțiunile de plată pentru produsele magazinului online ?

Puteți alege din următoarele opțiuni de plată, aceea care vi se potrivește cel mai bine :

- Plata în avans prin transfer bancar

- Plata la livrare

Atenție. Dacă ne plătiți în numerar la livrare, curierul companiei percepe o taxă extra de 10 lei , - pe comandă.

Cum voi plăti la livrare?

Dacă ați ales această opțiune de plată , veți plăti pentru bunurile comandate la dvs. acasă la primirea de la curier a coletului . Vă rugăm să rețineți că, atunci când plata se face în numerar la livrare se percepe un comision de procesare de 10 lei, - percepută de noi prin mesageri.

Cum se face plata în avans prin transfer bancar?

Dacă ați ales ca o opțiune de plată prin transfer bancar, vă rugăm să trimiteți suma în contul nostru. În cazul în care faceți comanda prin magazinul nostru online, folosiți următoarele detalii bancare:

Număr de cont : 1001365000

Numele băncii : UNICREDIT ROMÂNIA

SWIFT : BACXROBU

IBAN : RO31 BACX 0000 0010 0136 5000

Vă rugăm să indicați mereu numărul facturii dumneavoastră-. Această informaţie poate fi găsită la rubrica " numărul comenzii "

Numărul comenzii l-ați primit prin e-mailul de confirmare în formatul XXXX-XXXXXXX

Este necesar să se indice întotdeauna numărul de comandă corect , din moment ce aceasta este singura modalitate de a atribui plata comenzii dvs. Transferul bancar standard durează între 1-3 zile lucrătoare.

Dacă aveţi nelămuriri cu privire la efectuarea plăţii puteţi să contactaţi serviciul nostru pentru clienţi şi vom fi bucuroşi să vă ajutăm


Livrarea de bunuri :


Comanda ajunge la dvs cât mai repede posibil , din acest motiv ar putea veni în două sau mai multe etape separate. Taxele poștale sunt, desigur, plătite o singură dată.


Produsele nu au ajuns încă aici. Ce pot să fac ?

În cazuri foarte rare , pot exista întârzieri privind serviciul de livrare prin curier.

Motivul întârzierii curierului, din păcate, nu depinde de noi, dar vom încerca să vă ajutăm cât de mult posibil, pentru ca produsele să ajungă la dvs. cât mai repede.

Vă rugăm să contactați în acest caz, serviciul nostru pentru clienți . Colegii vor lua legătura imediat cu firma de curierat pentru a afla unde a apărut problema.

Cât de mari sunt taxele poștale ?

Suma taxelor poștale pentru fiecare produs o puteți vedea în previzualizare și de asemenea, în formularul de comandă. Dacă efectuați plată în avans taxele poștale sunt de 30 lei și dacă plătiți la livrare aveți o taxa extra de 10 lei, deci în total 40 lei.

Cât timp va dura livrarea?

Noi trimitem comanda din depozitul nostru în termen de o zi lucrătoare.

Ca o regulă, este nevoie pentru a livra produsele de aproximativ 8-9 zile lucrătoare. Livrăm produsele prin firma de curierat Fan Courier, fiecare colet este întotdeauna asigurat.

Dacă doriți să vă interesați despre transportul produselor dvs., vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Returnări și reclamații:

Pot trimite comanda mea înapoi?

Da, puteți trimite înapoi bunurile, fără nici un motiv, în termen de 14 zile de la primire, la adresa: Electronic-star, Schenker Romtrans SA, Soseaua Chitilei 230 , 012406 Bucuresti, Romania . Bunurile trebuie să fie returnate în ambalajul original intact . Vă rugăm să asigurați coletul, evitându-se astfel problemele în cazul în care acesta poate fi pierdut sau devalorizat de către curier.

Am trimis înapoi comanda făcută la dvs., când pot primi înapoi banii plătiți?

Când trimiteți bunurile înapoi, în acestă situație în primul rând trebuie să așteptați până când le vom primi. La primire o să verificăm dacă produsele sunt complete, intacte, funcționale și în ambalajul original. Dacă totul este în regulă, vă vor fi returnați banii în contul dumneavoastră cât mai repede. Vă va fi rambursată întreaga sumă din care se scade numai costul de curierat. Suma rămasă va fi transferată imediat în contul dumneavoastră.


Cum se pot face reclamații?

Ușor și rapid ! - Dumneavoastrănu trebuie să vă faceți griji dacă veți avea probleme.

  • În cazul în care considerați că un produs cumpărat de la noi nu vă place sau ceva nu merge, puteți face reclamație si să il trimiteți înapoi la noi.
  • Produsul trebuie să fie împachetat în ambalajul său original
  • Îl duceți la cel mai apropiat centru de curierat sau chemaţi acasă un curier să vă ridice coletul
  • Trimiteți pachetul de la centrul de curierat sau de acasă (fiți atenți ca transportul trimis să fie asigurart, în cazul în care se întâmplă ca pe drum să fie distrus sau devalorizat)
  • Odată ajuns la noi îl verificăm și daca produsul este în regulă, îl trimitem înapoi la dvs.
  • În acest caz trebuie să plătiți costul transportului plătit de firma noastră.

Deteriorare a bunurilor în timpul transportului:

Trimitem întotdeauna produse ambalate complet noi și originale. Vă rugăm să verificați întotdeauna transportul la livrate în prezența curierului. În cazul în care coletul are probleme, cereți curierului să vă dea să completați formularul de plângere . Numai cu acest formular putem solicita despăgubiri pentru orice daune de la compania de transport. În cazul în care transportul a fost deja grav avariat, vă rugăm să refuzați coletul și să ne sunați la nr. nostru de telefon031 710 6120 .

Dacă veți găsi daune, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

Vă rugăm faceți cerere in legătură cu pagubele. Acest lucru este necesar pentru noi și vă poate ajuta să solicitați despăgubiri. Dacă aveți un aparat de fotografiat digital, faceți căteva poze cu el si apoi trimiteți-le pe adresa info@electronic-star.ro

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, deoarece avem termen de două zile pentru a face reclamații la compania de curierat. Prin urmare, este foarte important ca toate informațiile și de asemenea, dovezile daunelor să le primim cât mai curând posibil.

Nu am răspuns la e-mail:

La toate e-mailurile primite răspundem în termen de 24-48 de ore. După week-enduri sau sărbători publice, aceasta poate dura puțin mai mult, dar vom încerca întotdeauna să găsim cele mai bune soluții pentru a răspunde la mesajele din poșta electronică cât mai rapid.

Dacă nu primiți în 48 de ore un răspuns, vă rugăm să verificați folderul SPAM din e-mailul dumneavoastră. Dacă nu ați găsit răspunsul în folderul SPAM, e posibil sa fi existat o eroare tehnică. Vă rugăm să ne contactați în acest caz, din nou, prin e-mail sau telefon. Vă rugăm, de asemnenea să ne informați numărul dvs. De telefon, astfel încât să vă putem contacta imediat.